05 Ogos 2009

Akhirnyerrr....

Salam...
Botah ko kilen ari iko...? Wahhh...Tetiba la speaking rawa (read : rao) gitu...hehehehe...

Walaupun ari senin teman dapat menyelamatkan diri teman dari meng'mc'kan diri, tapi semalam teman tak dapat melawan qada' & qadar... Aku telah meng'mc'kan diri hanya kerana 1 sebab...........................

...............
...........
.......
...
.



aku kesiangannnnnn.........giler tul la. Sonang jo.... Lambat bangun jek, mc. Tapi semalam memang sudah tdk dapat ditolong...Dari aku menyusahkan orang lain, baik aku menyusahkan diri sendiri...hahaha.....

Ari nie aku nak story satu2 cerita kat dlm e-diary aku nie....hopefully, i'll can manage it very well......hopefulllyyyy.........


Asamgaram : aku rasa mcm nak jd suri ruah jek dah nie.. copek la weiii....


Rao-malay dictionary :
Botah - sihat; kilen - kalian/kamu; iko- ini....


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin