18 Ogos 2009

Simpul Mengkarung

Korang penah dengo dak menda alah nie......?

Kalo kena memang menjerit ler jawapnyer. Aku selalu kena benda nie.. Biasernyer kena time tido ler... Biler kena simpul mengkarung nie, kiter akan jadi camp/kejang kat belakang betis. Kejang yang bukan sikit-sikit tau.... Memang boleh menangis.

Ari tue, aku telah diserang simpul mengkarung nie sekali lagi. Sebelum nie kalo kena, abih2 pun aku jerit yang tak kuar suara (tgh malam wei, kalo aku jerit kuat2 kang lain lak ceritaner....;-)). Tapi ari tue ntah camner leh lak terkuat suara aku, tapi dah masuk subuh la, Mr. K dah bangun.

MIL aku pun dego rupenyer, apa lagi terus dier dtg tolong. Dier pesan kalo kena simpul mengkarung nie, tekan tempat yang sakit tue dengan tumit yang sebelah lagi. Tahan jangan bagi kejang tue naik ke atas lagi. Dier kata kalo dier naik kat atas leh sampai bawak maut....

Gulp...!!! Terkedu jap aku. Aku ingatkan benda2 nie cam sakit2 biaser jek. Kalo kena selalunya aku biarkan jek. Dah rileks dalam 10 minit aku bangun ler dari tido. Tapi biler dengar jek dier cakap cam gitu, baru ler aku tau... Rupe-rupenyer simpul mengkarung nie leh bawak mati...


Asamgaram : Apapun hidup, mati, jodoh ditangan ALLAH S.W.T.....


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin