18 Ogos 2009

Sugar Hunt...!!!



Siap ader sugar hunt wei....!


Maunyer tidak, mencari gula kat tapah nie macam mencari harta karun la pulak. sikit punyer susah.... MIL aku dah kelam kabut,kat umah dah abih gula... Siannn...... Ngape ler deme nie suker sorok2 gula..(statement...:-)...

Kebetulan ari ahad aku memang nak gie Ipoh, 'dating' ngan member aku. Niat hati nak cari kasut yang sedap kaki ku memijak, maklum ler kaki ku dah tak mampu untuk menahan berat badankuu....Huhuhuhu..... Sekali harung ler mencari gula tuk MIL ku. Kat umah aku ader lg, cukup ler untuk menyampai raya. Tapi MIL aku pulak gula dier sebulan dekat2 5 kilo, maunyer tak kelam kabut dier gula takde.

Dan erkat usaha gigihku mencari gula di Ipoh maka, dapatler aku lbh kurang 8 kilo... Jgn nangis yek mak, gula dah ader....;-)


Asamgaram : Aku bukan pencinta gula......







1 ulasan:

Suzie berkata...

perasan tak tiap kali menjelang puasa,raya selalu mcm ni la keadaannya...bila raya cina tkde plak.tauke gula itu adalah robert kuok...kesian org Melayu

mana nak buat biskut raya,kek etc semua pakai gula pastu sebelum dikawal dulu harga melambung tinggi...haihhh...

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin