11 Ogos 2009

Biler Kaki Mula Menekan

Biler kaki muler menekan, kadang-kadang sampai lupa diri. Tertambah lagi dalam keadaan yang diluar jangkaan. Dalam keadaan yang kiter rasa ia sangat diperlukan. Apatah lagi dalam keadaan kiter marah & tensen...

Aper yang aku merepek tengahari kedaung nie....???

Selalunyer, kalo ari senin keje idak ler banyak. Dan kalo banyak pun, aku anggap tak banyak ler. Monday blues la katakannnnnn....., seharusnyer aku menikmati hari tersebut dengan jayanyer. Tapi berbeza dengan semalam. Semangat aku pagi semalam, memang aku layan ala-ala monday blues.

Tapi....

Tengahari tue dapat call dari 'opis beso badan induk', kata sok ader meeting. Dan sepantas kilat gak ler mulut AM laju jek sound aku, buat report yek... Hancur lebur Monday blues aku semalam..hehehe....

Akibatnyer...

Kul 5.45 baru kuar opis. Aku sangat2 berharap aku leh sampai Tapah dengan pantas & laju, maka tanpa berfikir panjang terus pecut masuk highway. Hasil dari perjalanan aku semalam aku berjaya men'snap' gambo nie..... Wahhh.....tetiba dengan berani siap ambik gambo... Orang kata keta mahal xsyok bawak pelan2, itu kata orang ler.. Aku tak kater pun cam gitu....;-P


Asamgaram : Biler tengok gambo nie balik, rase gerunnnn.......... Nasib baik ler x jd aper2...








Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin