03 Februari 2010

Hidup ku diganggu gugat.....

ihsan miss gugel...



Kong....kong....kong.... Siang malam... Kong...kong...kong.... Tak kira tempat... kong...kong...kong...

Itu ler yang aku alami. Sejak peristiwa aku demam denggi bulan 12 ari tue, sampai skang batuk aku tak elk2 lagik. Eh..! silap. Ari tue dah kuran, semakin baik, tapi sebab minggu lepas aku kursus kat K.L, menjadik2 balik batuk nie.

Puncanyer, makan kat Holiday Villa tue tak sedap.... Sesi memberi alasan & menyalahkan orang sudah bermula...Hahahaha.

Terus terang aku ckp memang tak sodap la depa masak, pastu aku idak ler makan nasik. Seingat aku 5 hari kat saner, aku tak sentuh nasi langsung, cumer sarapan pagi nasi goreng jek. Time lain tak layan nasik. Korang jgn pikir aku diet lak, tapi memang ader sikit2 tp kalo tgk makanan sedap nafsu aku memang la membuak-buak.

Sebab tak makan nasik, aku layan la makanan lain + buahhhhhh yang banyak. Masalahnyer depa cumer serve tembikai & tembikai susu jek. Jadi, aku pulun ler makan tembikai tue sikit nyer banyak. Dan bahana nyer aku yang tanggung. Padan muka kannnnn........ Siksa betul menanggung batuk sebegini.

Sesaper ader petua, pleaseeeeeee........... Tq in advance.







1 ulasan:

Yumiko Yasuo berkata...

try :

- air asam jawa (bancuh pekat²)
- madu + limau kasturi
- air lemon
- strepsils

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin