03 Februari 2010

Jom Dating

Sebaik jek tayar keta aku bergolek masuk pekan Tapah, I received a call from 1 handsome boy.... Bukan boy lagik, man, dah tuo... hehehe. Mr. K call ajak g dating.... Ye la tu dating... Dating sambilm makan2, munum2 sebab lapo baru bangun tido.

Jadi, sebagai isteri yang solehah, walaupun baru jek sampai, pegi la nemankan si suami menjamu selera.

Aku order teh o limau dengan harapan batuk aku dpt la berkurang sikit. Kata orang minum limau batuk leh baik. Mr. K, biaser la ngan teh ais dier. Sib baik dier minta teh ais, kalo teh o ais td, rasanyer aku tak leh controldiri aku, mesti nak gak sepam 2, walaupun batuk.

Aku angkut sekali majalah yag aku baru beli. Konon2 tak nak makan, teman kan jek. Jadi bawak majalah, idak ler boring sgt.

Time memilih... Menu terpampang kat depan. Aper mak makan, pilih saje.....

Akhirnya, chicken chop yang masuk lam perut. Aku tak makan, kenyang makan tengah ari pun tak abis lagik.
Tapiiii......
Aku tetap gak ler mengoder kentang goreng tue, dan langsai aku kerjakan. Patutnyer aku tgk jek Mr. K makan kannnn....




2 ulasan:

KaorU IchibaNa berkata...

ayam chop!!siap limau tahun baru rimau agy XD

visit dr GB

kulop ludin berkata...

kat mana ni yek?
ada ciken chop lagik...
huhu!

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin