01 Februari 2010

Syoknyer berkereta baru.......


Sebelum orang tanyer banyak2, aku bagitau siap2 yek... Keta nie bukan milik saya, silalah percaya ye. Keta nie adalah milik kawan saya yang memang dah lamer kepingin kereta begini... Finally, he got it... Anyway, tahniah.....

Tapiiiii.......

Memang la syok dapat naik keta baru ni.... Semuanyer sempurna, econ sejuk, kerusi empuk, cermin berkilat, bau wangi... pendek kata macam2 adaaaa....... Dapt lak bawak g makan, orang belanja lagik... Lagikla best... Anyway, again, tq.....

Orang kata kalo berkereta baru nie cam kawin baru.......... Hari2 nak dibelai. Kalo bole nak berkepit ke hulu ke hilir. Taknak tinggal merata. Bangun pagi terus tgk keta kat luar umah. Kasi lap, cuci... Parking pun kalo boleh tempat lapang, sempit2 kag takut kena calar. Basuh keta maunyer 2,3 kali sehari..... Dalam pun jaa baiknyer, air freshner selagi ader buuh dalam keta... Janji wangi.....

Makan pun kalo boleh nak dok sebeah keta. Dalamketa tak leh makan, nanti semut.... Dok kat opis pun, susah hati keta kat luar.. Dapat lak pejabat tinggi melangit, keta dok kat bawah, makin susah hati.....hehehe....

Ye ke cam gitu...? Aku idak ler kemaruk cam gitu, tai bab parking aku memang carim tempat selamat. Tapi bab cuci keeta aku surrender... Memang lah malass...........




Asamgaram : semua orang leh dapat, nak ke tak nak jek.




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin