09 Februari 2010

Menuntut Ilmu...

Menuntut ilmu tak kira masa, usia, tempat atau tujuan. Weekend baru nie, aku & Mr. K g Melaka. Tujuan nyaaa.......



Ape-ape hal pun. Keta kena kasi makan & minum.... Kalo tak semput nanti....


Isi tangki penuh.... First time isi penuh, baru tau brape hinggit minyak tangki aku nie leh masuk....


Dalam perjalan. Alhamdulillah, cuaca sangat baik. Trafik pun clear. Tak banyak keta. Progtam mula kul 2 petang. Kami masuk highway dari Tapah jam 11 pagi. Sampai kat R&R Ayer Keroh jam 1.15 ptg.. Giler laju Mr. K pecut. Takut lewat sampai, nanti orang marah lak....



Bermalam di Puteri Resort Ayer Keroh, Melaka. Beso betul kolam renang dier. Banyak lak tue... Syiok nie kalo dapat mandi.. Tapi tak sempat pun... Schedule penuh.



Bilik kami.... Moga-moga auranyer kekal ngan kami. Aminnn....;-p



Kusyuk mendengar setiap sesi.... Kalo betul menghayati dan ikhlas mempelajari dan mendengar, setiap sesi ader nilai2 moral & kesedaranm. Berubah hanya bukan hanya untuk keperluan dan kehendak diri. Tapi juga untuk keluar, masyarakat & agama. Korang kalo g kelas nie, tak rasa sebak, tak rasa sedih, memang la takde perasaan tul la...hehehe.



Hari Ahad kul 5 lebih dah sampai Tapah. Rilek2 jap. Adik tepon dier singgah Tapah anto mak. Terus ajak minum dulu.

Lihat le aksi budak kecik nie. Gaya mcm bertelefon, tapi sebenarnyer dier tgh tengok cerita upin & ipin....







3 ulasan:

ezzati berkata...

tgk upin ipin jke tu..heheh...asal kt tinge tu :p ...

syoknyeee..sambil amik elmu smbil jln2.. :)

si hitam maness berkata...

bestnye......

zella berkata...

comelnyer dier... ;p

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin