04 Februari 2010

Semakin Menjadi-jadi, Semakin Mamai



Situation become more worst than yesterday.... Sakit hati malayan kerenah badan yang sikit2 alergik...hehehe. Punca nya sikit jek, malam td aku meratah sup ketam.... Syiookkkk.... Bahana nyer aku gak g tanggung.

Semalam batuk bagai nak rak, ari nie selsema bagai nak rak pulak... Bersilih ganti. Orang kat opis nie mesti tension jek dengo batuk + bersin aku nie.... Nasib la kan...

Kepala pun jadik ting tong, mamai... tadi masa nak ambik wuduk, masuk la bilik air. Bukak tudung, pastu aku ngan selamba lak nak buka baju. Apehal... Itu tanda kepala tgh mengong la tue...huhuhu.

*amaran : jgn fikir @ bayangkan yang bukan-bukan yek............









1 ulasan:

sHi Ma berkata...

salam ziarah, erm saya pun sama mcm awak, batuk2... xth lah nk buat mcm mn lagi...

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin