14 Januari 2010

Cameron Highland - Here I Come


Will be away dari umah & opis sampai ari senin minggu depan..... Kena attend kursus kat Cameron Highland........

Tapi mustahil aku akan away dari blog nie...hehehe.
Dengan kuasa veto sebagai tuan umah yang aku ader, aku telah memastikan setiap ahli kurus kursus boleh berinternet 24 jam... Walaupu kena bayo, takpe aku bayo kan... Aku bayo ngan duit opis ler, belum cukup murah hati lagi untuk bayokan semua dengan duit sendiri....hihihi.

Tapi yang menjadi gundah gulana dalam hati nie ialah, ari nie kamis, pastu jumaat, then sabtu, ahad seterusnya isnin... (mari belajar mengira hari...hehehe). Ari Sabtu, Ahad adalah jatuh hari bekerja bagi kami2 di CH tue... Tensen...... Dok umah, main2 ngan laki anak buah lagik baik kannn.... Sabo je la...

Tunggu la live telecast ak dari CH. Itu pun kalo tak lupa diri la. Bet friends ak semua join samer, takut lupa diri lak ngan depa. Jangan lupa suami dah ler.........





Asamgaram : aku tensen biler byk beno outstation nie...







4 ulasan:

dilot berkata...

bestnye jalan, tapi kalau dilot, takpela .cukup sekali je naik, sebab mabuk dibuatnya..hehe

Kak Nieta berkata...

kalo jalan jek ok la dilot... Tp kena kerja. Tak rela u...

Sire Johhny Deep berkata...

wah... bersejuk2 le pulak yea....
leh makan kek kerot nanti kat tea shop tuh!!

ezzati berkata...

hehe...slamat b'gembira di CH :)

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin