02 Januari 2010

Ntah aper-aper....


Budak pun dah pandai boring. Inikan pula aku......

Lately Mr. K memang ler sgt busy ngan projek beso dier. Nak g kenduri maner2 pun tak dan. Aku jek yang g ngan mak. Balik kenduri melepak kat umah jek. Nak nyembang pun tak sompek..... Aper nak buek...

Malam nie aku telah melarikan diri (dengan izin...) dari umah. Dok ngadap kat cc nie pun lelamer boring gak. Jap lagik aku chow la....

Lappy aku masuk bengkel, lagi la aku boring. Dok la ngadap astro jek.... Ari senin siap ler..... Siapkan jek duitnyerrrrr.....







3 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

tak apalah boring kadang2 kan... boan2 singgah le..

Beg Plastik 20 sen

Buat Salah OK ke???

Sharinginfoz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
kulop ludin berkata...

berapa kena repair laptop tu mike?

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin