25 Januari 2010

Blog ku sepi

Lamer dah blog nie terbiar tanpa update yek.... Sangat ler ke'bizi'an sekarang ini. Sekali datang keje bertimbun2, kalo time takde tue, sampai naik boring lak dok opis.....

Ari nie nak ke K.L lak sampai ari jemaat nanti. Kursus sistem perakaunan baru..... Lamer siot... Sekejap2 ok la, nie sampai 5 ari........ Terpaksa ler....

Dan skang nie aku sedang menunggu kawan aku datang amik katumah sambil update blog.....ahakksss....


Cantik kan modem nagn lampu2 tueeeee........hehehe. Semalam wakil tmnet datang anto modem & setting. Aku Adik aku daftar maser pc fair kat Ipoh ari te. Selepas 3 minggu lebih kurang dah siap pasang... Syioookkkk........


Jadi, lepas nie aku nak kurangkan blogging kat opis. Nak update blog kat opis nie ambik maser lamer sikit..... Kalo time busy memang aku tak pandang blog aku...sian dierrrrr..........



Mingg nie tak tau ler aper jadi gan blog aku...... wait & see je la.....


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin