29 Januari 2010

Pulang ke pangkal jalan

gambar adalah hasil ihsan google
Akhirnyer....
Aku pulang jua ke pangkal jalan.... Begitulah lumrah hidup manusia kan... Jauh berjalan, merantau, akhirnya kembali jugak ke pangkal jalan........ hehehe. Merepek......
Adoii... Lepas 5 hari mendambakan diri degan kursus di K.L, sampai jugak ke rumah akhirnya. Home sweet home..... Syok giler dapat baik dan berehat, melepak2 depan tv... Walaupun umah nie takde ler sebeso villa, takde la secantik istaa, tp.... Syokkkkk.......
Malam nie memang malas nak masak + letih...(mcm ler ari lain aku rajin punnn.......). Mr. K lapo, ajak makan luar, ajak mak sekali.. Skang perut dah kenyang.. Layan blog jap. Jap lg aku nak tido.... Nak ber blog walkig la mlm nie... Blog kengkawan dah lamer aku tinggalkan. Mesti banyak dah depa udate... Aku yang ketinggalan. Jenuh nak 'cover' balik story depa.....
Nuffnang aku aper jd pun aku tak tau.... Sempat melayan facebook jek..... Cian blog aku di anak tirikannnnnn..... Settle kan satu2 dulu la....
Jumpa anda di blogggg.........

2 ulasan:

kulop ludin berkata...

haha...
selamat kembali tuan tanah..
amboi2... setat 2010, udah sibuk yea, kursus...meeting2....
tahniah2!!

Nietanozie berkata...

tu la en kulop oiii....

skang tengah tune mode blogging balik... Lamer tinggal dah... cam blur jek...

Taun lepas cm gini gak.. buat sistem baru takleh jalan. Taun nie bikin sistem baru lagik... Hopefuly jalan la. Kalo tak sesia jek cam taun lepas.

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin