02 Januari 2010

Kucing & Tuan....


gelap la pulak gambo atas......
kucing & tuannyer...
Tengok la kucing2 come nie.... Menyempit, mengendeng ngan kekasih I... Memang begitu la keakraban mereka...
Kalo tuannyer keje, semua baik. Tak masuk umah, duk luar, tido pun cari kat ceruk2 dapo jek. Tak berani jejak kaki ke depan. Cuber la tuan dier balik. Bermaharajalela kau. Pilih la sofa maner nak tido, karpet maner nak baring.....Sukati mak pak depa jek...
Kalo diberi peluang atas katil tuan nak tido. Tuannyer memang ler ok jek, tapi isteri tuannyer tak brape ok.... No tido2 atas katil I, maklum la aku nie resdung. Malas nak melayan keasyikan bersin nie nanti... Menyampah.
Tapi kalo dengar suara tuan tanah (read : MIL), memasing lari mcm tak cukup tanah. Kekadang tue bukan nyer marah pun, kalo tetiba jek bersin ngan kuat pun semuanyer mencicit larik. Haaaa... Tau korang takut yek....
Asamgaram : Aku penah bela kucing, 2 ekor mati di tangan ku. 1 kena pijak, 1 kena langgar. Choiiii betul la.....

2 ulasan:

z4mr berkata...

eleh kucing blang2 tu...manje la kunun... :)

Nietanozie berkata...

tue bukan manja dah...
ngada2..heheeheh

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin