13 Januari 2010

Suasana baru

Kalo keje kat opis, staf datang dan pergi, especially biler masuk tahun baru. Ada jek pertukaran, kenaikan pangkat lak, kenaikan gaji la, melintang, menegak... macam2..... Kalo orang tue disukai, masing2 buat mka sedih, beli hadiah berlambak2... Tapi kao staf tue tak berapa berkenan punyer orang, cepat2 ler k pegi kannn.... Hadiah beli gak, tapi yang kecik2 jek. Itu ler senario biaser suasana di opis.....

Sok2 kalo aku yang kena pindah, camner lak yekkkk...?

Opis aku pun samer gak ler.. Orang baru datang, orang lamer pergi.... Sebagai menghargai jasa dan sumbangan yang akpergi ne, kami buat farewell. Cerita ah lamer, orangnyer pun dah pindah, orang baru dah datag pun, tapi sebab aku mc lamer ari tue, maka cerita basi ini akan terus 'dpanaskan..' hahahaha. Layanz gambo je la yek....

Kejadian berlaku di Dusun Bay, Tg. Malim jam 4 petang....

The Food


Makan time....

Dah kenyang baru la majis cakap2 & penyampaian cenderahati...


Asamgaram : dah terdelete 1 gambo staf terima hadiah... nasib la. malas nak upload lagik...

1 ulasan:

cik zatil berkata...

wah..makan besar..hehehhe.. tomyam macam besh.. untung laa staff kalau boss hari-hari wat cam neh..hehehe

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin