19 Julai 2013

Sahabat lama...


Rindu nak jumpa sahabat lama... Samada yg sekolah menegah atau maser zaman U.

Nie ader sekeping gambo zaman kat UTM. Nie kompom gambo 1st year sbb masa nie la kitaorg selalu kuar ramai2...

Cer teka yg maner satu tuan tanah... ? hahaha. Muka memasing melengeh jek... Zaman depa semua dh kiut miut aku jek yg masih melengaih cam dulu.. hihihi.


Tapiiii......
Last 2 week kitaorg dh buat 1 konspirasi utk meet up... Yes... Aku nak jumpa kengkawan yang telah lama kutinggalkan... hahaha.

Nah amik la gambo kitaorg selepas 13tahun... uish.. lamer giler wei... Rindu giler nak jumpa depa. Kalo lagik ramai lg bagus. kan korang....


Actually kami berempat. tapi terlupa la pulak nk snap gambo berempat...hawa datang kendian, tue pasal la. Dah tue boleh pulak dier g puasa sedangkan dier tahu kiter nak jumpa, makan2... Jadi penonton je la hawa hari tue....

Yang best... Aku dapat bekal wei... Bahagia hidup biler kengkawan aku pandai masak. Kalo setiap kali turun KL jumpa diaorg pun aku sanggup, asalkan ader buah tanga... hihihi



Anyway, tengsss gengssss

Tapi kita org xdpt nyembang lama2. memasing ada komitment sendiri. Pasnie nak plan g bercuti la.. Nak tak korang...? JOM...



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin