22 Julai 2013

Shopping baju raya anak


Hari nie dh 13 Ramadhan... Orang lain semua dh penuh almari ngan baju raya. Aku..?? belum kelihatan lg. Untuk aku ok la, sarung jek jubah yg ader kot, utk anak adalah kasihan jika takde baju baru.,....

So, pagi nie, jam 11.30pg ader mission yg perlu dilaksanakan. Nak menyopping baju raya anak2. Target aku adalah kaftan...

Kenapa jam 11.30 pg..?

Sebab aku dh jatuh cinta kt design2 dr blogshop nie... Giler lawo2 bajunyer...



depa jual batch by batch... batch sebelum nie aku tak berkesempatan nk jaoin. Ader je halnyer. Hari nie depa bukak batch baru dan last. Pasnie takdak dah... huhuhu.

Dan depa jugak tak menerima tempahan. Maka aku redha je la aper yg dapat hari nie. Khas utk anak2 aku jek.... Utk aku ngan Mr. K tolak tepi dulu. Mr. K kata nk berjubah, aku pun nak jubah jugak la... Sehati Sejiwa.. Auwww! hahaha

ok. Dah dekat 11.30pg.... Nanti kang nangis tak dpt order. Yang menjadi masalah aku ialah, aku lupa nak amik ukuran anak. Takpe la. Kira gamble je la. Kalo tak boleh esok, aku jual balik.. huhuhu.

cukup sampai di sini sajaaaaa.
Bye...










Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin