23 Oktober 2009

1 jam setengah berlalu

Sudah 1 jam setengah saya mengadap pc nie. Bukak blog & mula berblog hoping & resultnya aku hanya sempat khatam 2 blog sahaja. Hampir seminggu aku tak dan membuat lawatan muhibbah ke blog lain. Jadi malam nie I try to abiskan blog hoping nie. Tapi rupanya tak abih pun...

Blog yang paling lama aku tatap adalah blog kak red. baru seminggu tak menjengah blog dier lebih dari 5 muka surat aku kena catch up.. Wahhh...! bravo kak red. Aku siapkan 1 entry setiap hari pun terkulat2. itulah kak red.

Dierlah idola saya... Camner yek nak mendisiplinkan diri dgn kerja-kerja begini. Saya akui saya bukan seorang yg sgt berdisplin dlm bab2 gini. Tapi saya sgt jelous dengan semangat yang ada pada kak red. bukan shj dalam blog, dlm keje2 lain pun kadang2 saya belum tentu saya boleh konsisten...

Salute lah Redmummy.com. Semuanyer lengkap disitu... petik jari anda dpt sedikit infomasi...

blog hoping terpaksa bersambung esok hari.... Selamat malam. & kak red don't worry yek, kak red masih pemenang di hati saya....;-)




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin