21 Oktober 2009

Aku ader kat sini....

Bersiaran langsung dari Excella Business Centre. Dah 2 hari aku jadi penetap di Ampang..
Tapi esok dah boleh balik. Hopefully, keje2 aku takde gangguan dan semua report akan settle by tomorrow. Pastu aku leh balik.

Sebabkan keje2 cam gini la, maka aku belum lg berkesempatan mengadakan lawatan muhibah ke blog2 yang lain. Agaknyer ader blog dah berpuluh entrynyer yang aku catch up balik....

Tue a satu habit aku, kalau aku jumpa blog yang menarik, aku akan mula menyelongkar dari entry pertama lagi sampai la aku khatam. Selagi tak abih, blo tue ler yang aku hadap hari2.....

itu jek aku nak kabo.....haahaha




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin