06 Oktober 2009



Aku malas........!

Malas nak layan internet yang tengah mengong yang sudah lamer bebeno.........

Malas nak update blog sebab internet yang cam hampeh.............

Banyak cerita dalam draft tp nak upload gambo makan masa, biar ler dulu kat situ. Aku rajin sok aku post.....

Sampai kan ader 1 cerita nak dipost, tp suddenly semalam aku dpt lak berita sedih berkaitan dgn benda yang samer... Aku sedih.......

Nanti-nanti ler buat....... Nyampah I....;-)


*picture tue hasil godek2 kat google....













1 ulasan:

its me berkata...

amboi akak tahniah abis bace blog menrapu lagi memning kepala akak tuh..aku tu nyer tulisan mmg gitu pelik ngan typo error lagik..hikhik..sian akak..mkn panadol ek kak..

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin