19 Oktober 2009

Ahad Yang Indah

Sejarah...!

Lamer dah aku tak g memenatkan diri berjogging. Ari Ahad tue dengan penuh semangat kesukanan, aku setuju untuk ikut Mr. K g jogging. Sangat bestttttt biler peluh2 meleleh di seluruh badan ku..

Lama dah tak g berjogging nie. Seingat aku kali terakhir adalah ujung tahun lepas, itu pun sebab aku wakil Netball tuk Zon Utara jabatan aku nie... Pastu, kasut aku terperap dalam lemari jek...

Terasa sedap sikit badan.... Tapi idak ler all out, sebab dah lamer beno tak bersukan kena la slow2 kan... Kang mau tegang2 urat kaki aku....

Meh layanz gambo....

Jogging track pandangan dari atas....




Belah atas Taman Merdeka nie ~ menara & playground


Mr. K meninggalkan wifenya jauh di belakang



Air sungai yang deras coz ujan malam sebelumnya

Satu jek yang tak syoknyer... Tempat nie macam tak berjaga. Terbiar jek, padahal setiap hari ader jek orang jogging kat sini. Tepi-tepi track tue macam baru beracun sebab weeds nyer dah kuning. Agaknyer terbiar sebab Ramadhan ari tue... Tapi syawal dah nak abih pun tak jugak buat maintanance ke..? Maner orang2 Majlis Daerah nie.... Takkan ler tak tau tempat nie jadi tmt orang beriadah... Kang kalo cakap, melenting, tp lu pikir la sendiri...



Track yang baru lepas diracun....


pokok tumbang pun dibiar jek cam gitu


Tempat senaman yang terbiar

Track yang takleh nak lalu... Semakkkkkkk...
Tengok ler keadaan nyer... Nie yang buat aku malas nak jogging lagi nie.....hahaha (alasan...!).
Tapi sebenornyer ader cerita camner aku leh terjebak ngikut Mr. K g jogging tue. Dier jugak ler punya angkara pun... Sebab Mr. K teringin nak makan maggi goreng mamak, maka aku pun turut terpengaruh sama.....
....
....
Malam sebelumnya kami ke sini....

Aku telah mengoder 2 benda nie....
Ayam Tandori

Garlic Naan
Sambil aku makan sambil mulut aku menceceh pasal camno nak kuruih nie kalo dah kul 1.30 pg masih mengadap benda2 cam gini.... Tue la pasal aku terpaksa merelakan diri aku berjogging... Tapi ayam tandori dier sedap la... Aku ingat aku sorang jek yang makan, tapi nasib baik orang tak berapa suker ayam tue pun tolong share lemak2 yang ada....hehehe.


Asamgaram : dulu-dulu, aling tak suker masuk kedai mamak. Tapi somi nyer pasal, harus ler mengikut jugak....





Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin