29 Oktober 2009

Robek

Bagai di guris sembilu.
Saya dh cuba buat yg plg baik, plg sempurna.
Tp, xmampu nk membuat semua gembira.

Sbb hati saya, hati wanita maka org lain susah nk paham. Sebab tue jgk saya adalah sedikit emosi. Ya...! Saya sdg menahan air mata dr gugur.

Kalo saya boleh berada di semua tmt pd satu masa akan saya lakukan. Tp saya xboleh. Jd saya memerlukn bantuan org lain. But then, x semua org boleh terima jek permintaan kita. Dan akhirnya saya jgk yg kena marah... Sedih.

Sangat sedih....


Asamgaram : sakit kepala....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apepon....
banyak2 bersabor.....

cik zilla berkata...

S.A.B.A.R.R.R.R.R.R.R.R.R.R

Kak Nieta berkata...

Sesekali rasa sedih....
Kalo tak org kata takde perasaan lak...hehehe..

TQ all....

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin