17 Oktober 2009

Penangan Bajet

Lamer dah ku tinggalkan blog nie... Kojo den berlambak.... Hujung tahun adalah musim untuk submit bajet. Masa nie jangan ler berharap aku leh dok senang lenang.

Leh punch card tepat kul 5, leh manjat katil sebelum kul 12..... Nan ado nyer... Mestinyer semuanya dah lari tune. Otak pun jadi tak berapa nak centre....hahaha.

Buktinyer, 2 hari sudah aku balik umah. Mandi, kuar bilik air jek Mr. K menegur aku..

Mr. K : Awak nie nape? Semparan ke...?
Aku : Ok jek...? Nape? Ade rupa orang demam ke...?
Mr. K : Takde le. Cam orang tak betul jek....


Hahaha....

Laki aku dah declare isterinya tak betul lak.... Adoiii aiii... Aku pun tak tau ler aper aku buat/cakap masa kuar bilik air tue.. Tetiba lak dier kuar statement cam gitu.....

Semalam lak ada jemputan open house lepas Isyak. Aku lak kuar opis kul 7 lebih. Sampai umah kul 8.15mlm. Sampai terus mandi. tuko 'uniform' lain lak..... Penattt... Tapi itu lah tanggungjawabbbb....



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin