27 Oktober 2009




Ingatkan lepas selesai present bajet kat opis nie minggu lepas, hari2 'hectic' dah hilang lenyap ler. Leh la begumbira bersama blog. Tapi, tekaan ku sangat meleset..... Tensen seiiii....


Semalam kul 7 baru kuar opis. Dekat kul 8 mlm baru la sampai umah. Rehat & mandi. Kalo ikutkan hati memang nak sambung tido, tp aku dok mengangkut laptop ku kulur kilir sebab ader tujuan. Tujuan aper lagi...krojeeee.... Jadi aku batalkan niat suci murni nak tido tue...


Turun bawah, Mr. K request masakkan tuk dier. Tapi yang ringan2 coz dier nak gi main badminton. Masuk dapo, rasa mcm masuk dapo orang lain lak...hahaha...


Ye... Saya sudah lamer tidak memegang senduk. Dah lamer tak mengupas bawang. Mlm td ingat nak buat jemput pedas je la. Katanya nak yang ringannn. Aku bagi la yang betul2 ringannnn...


Keje pertama, kumpulkan bahan2 yang perlu. Rupanya bawang kat umah pun dah abih... Huwaa.. Brape lamer da tak masak. Ader la 2,3 biji yang dah tumbuh pokok. Aku belasah je la. Jangan membazir.


Akhirnya kenyang gak la kami anak beranak, Mr. K, aku & mak, makan sambil layan badminton kat tv.... Alhamdulillah.


Hasil jemput2 malam tadi.




Beginilah kami menjamu selera...




Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin