26 November 2009

Anugerah CDM Hai-O

Biler : 15/11/2009 ~ kul 2.00 ptg
Kat Maner : Stadium Melawati, Shah Alam


Cerita yang dah lamer dok lam draft. Meh story mory sikit.


Aku g 2 keta, 1 dari Ipoh & 1 lg keta aku ler dari Tapah.

Ya, saya adalah seorang peniaga MLM. Jangan takut nak berkawan dengan saya hanya kerana saya adalah ahli kepada sykt MLM. Inilah senario yang berlaku sejak dulu sampai sekarang. Kalo bagitau kiter adalah berniaga MLM, sedara pun leh larik.

Tapi takleh salahkan orang yang larik tue, kdg2 approach org2 yang meniaga nie jugak yang membuat depa takut. Hahaha... Saya bukan nak cerita pasal MLM sekarang yek.


Ambik kau, stadium penuh. Kitaorang yang lambat nie dapat ler dok kat belah atas tapai tepi2 jek. Nasib la kan...

Kuar umah kul 9 lebih. Singgah lak kat opis aku dulu, bos call minta report urgent ader meeting ari senin. Kena a menempek kat opis jap. Sabo je la....

Ahli-ahli jemaah yang turut serta. Dok kat ataih nie nak tangkap gambo pun payah. Semuanyer kelabu2 asap jek. Kamera murah cam gitu ler.... Tuggu ler aku beli kamera mahal punyer. Kalah lense2 photographer pro tau. hehehe.
Hadiah cabutan bertuah, Honda, tapi aku dah luper model aper la. sebab bukan saya yang dapat, harus ler tak ingat kan....Jarang sekali aku ong dalam cabutan bertuah. Kalo ader pun, tu la namenyer rezeki.
Yang paling eksited adalah performance dari Dato' Siti. Gambo semuanyer blur, jadi takyah letak kat sini. Korang nak gambo Siti lelawanyer, search. Berlambak dapat.

Asamgaram : Blog nie bukan blog meniaga, but meniaga is part of my life. Jadi terimalah.....



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin