19 November 2009

Sharing Is Caring

kredit to mr. gugel


Meh kiter share info meh...


Mesti ramai kat luar tue minat nak buat blog, tp tak yakin, konon takut cam buta IT ke...? Tak perlu ilmu IT tinggi melangit untuk ader blog, but from time to time, biler kiter dah mula blogging cuber ler carik ilmu tue. Idak ler nanti terkebil2 tengok blog orang lain ader menda alah tu, mende alah nie... Tapi kiter tak de...


Saya masih dalam proses mencari ilmu itu. Mula-mula buat blog pun rasenyer takde ilmu itu sekadar ilmu komputer dan sedikit ilmu internet. Dari 'rumah' yang kosong tanpa kaler, tanpa 'bunga', mula sikit2 menjadi semakin meriah...


Ada 2,3 orang kawan aku tanyer2 gak camner yek nak buat blog. jawapan aku senang, daftar maner2 blog web pastu leh la mula. bunyik nyer mcm senang sangat kannnn...... Sebab aku pun masih mencari-cari. Sambil carik2 tue i found 1 blog nie yang memang dier ajar tutoria; buat blog. Jadi sesaper yang masih berfikir2, bertanya leh belajo kat sini yek. Saya belum habis khatam lagik...



Meh kiter belajo samer2 meh... Macam-macam ada. Klik Mari bina blog nie dan meh kiter meriahkan lagi dunia blogging...
Kresit & TQ untuk tuan tanah blog nie sebab sudi kongsi banyak ilmu blogginggg....



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin