11 November 2009

Maser aku menaip entry nie, aku baru jek bangun dari tido...Jam 2.25 ptg.
Ya, aku tido kat opis sejak kul 11 pagi. Syiokkkk....... korang rasa syiokk dak baca entry aku nie..? Jangan tiru aksi nie kat opis korang tau. Bahayaaa...!

Tapi itu part yang syiokkk... Ader part tak syiokk...
Aku tertido akibat 'dadah' yang aku dah ambik.. Telan jek, mata aku dah kuyu. Terus mintak excuse nak rehat.

Dan sekarang selsema aku masih tak berubah. Still same jek sebelum aku tido tadi. Aiyokk. Brape banyak ubat mau telan nie. Nampaknyer 'became' nie tak serasi dengan idung aku. Kalo 'actifed' @ 'clarinese' nie dah ok kot. 'Zyrtec' pun ok gak. Tak brape ngantuk sangat, tapi still nak tertido gak.

Lain kali g klinik mintak ubat yang kuat lagil er. Yang nie dah tak brape jalan.

The truth is aku ada resdung. Skang takde ler cam dedulu, hari2 menyerang. Nyerangnyer sekali sekala, tapi kalo sekali sekala tue lagi la siksaaaaa... Ubat..? macam2 ubat dah aku telan & try. Aku rase tue pasal ler dah takde kena tiap2 pagi. Tapii... Cam nie ler keadaannya.

One more, aku memang susah nak disiplin diri dalam menjaga makan & minum. The right word is pantang... Aku makan belasah jek. Kalo tak pedas tak boleh. Cili padi buat ulam jek. Habih tue camno nak elok kan.... La nie jek dah tak sanggup nak berulam cili padi dah. Tak tahan nanggung.

Ramai kat luar tue yang aku rasa ader resdung... Camner yek korang berubat..? korang makan camner yek..? Aku nie silap sikit pun tak leh... Adoiii aiii...

Tapi yang aku perasan lepas bai jek dari resdung, badan aku sangat lesu & selalu sakit2 badan... Penangan selesema...


Asamgaram : Bos nak balik awal leh...? huhuhuhu

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin