09 November 2009

Monday Blues....Againnn!!

Adoiii aiii...!!!

Sindrom biasa di awal minggu... Camner yek nak menepis sindrom2 cam gini....

Saper ader cara nak menyuntik antibiotik R supaya sindrom nie tak menyerang minggu depan... tulunnnnn

Aku rase skang nak sambung tido.... Lepak depan tv... cuti 2 hari tak sempat nak rehat cukup...

Ari sabtu ader atok sedara belah somi meninggal.. semalam kebumi. Balik jek dari rumah arwah semalam, aku terus terbongkang tido.. terukkannn... Sib baik SIL aku ader balik. Dier masak tengahari. Aku cumer sempat tolong dier siang kangkung. Siap jek, aku terus manjat katil tido...

Mr. K, balik dari kubur, terus berjemaah samer ngan aku...tido...hahaha. Bagus laki bini.

Bangun petang, makan Udah makn g lak enghaiskan duit kat Kampar... Tak dan nak meyambung tido & rehat..

Hari nie mater aku, ala2 mata garfield dah.....

Sesaper leh tolong tongkatkan....?




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin