05 November 2009

Tetiba jek...

2,3 ari nie raso cam indo ado mood + idea nak berblog... cerito & gamba banyak nyo dalam komputer nie...
Tapi, awak lak indo ado ati nak mengetuk keyboard....Adoi aiii... Camno yek...

badan lotih gamaknyo... Kakiku pun sakit... Dah seminggu kono drive sendiri keto, terasa lak urat2 kat peha dah tegang...nak menokan pedal minyak pun asyik komplain jek...sakittttt....

Bercerita pasei bawak keta nie kan... adakah korang2 nie sama jo perangai ngan aku...

Sejak 3,4 taun ke belakang nie, aku dah pandai menyumpah seranah orang secara bersendirian dalam keta sebab kebodohan + kelembapan depa bawak keta....

Macammmmmmmmm la aku bagus sangattttt...

Tu la satu tabiat aku skang.... kalo ader jek yang bawak keta agak2 menyakitkan hati dan mata memang sah sohih la mula bercakap2 sengsorang dalam keta aku.... No manners betulll....

Ye la, korang marah dak, kalo 2 lane. tapi dok lak kat tengah antara lane tue... kekiri idak ke kanan pun idak.... Mau tak hangin ko...

Kalo bwk slow, dok la dendiam kat lane kiri... Tapi dok lak nyibuk nak pecut kat lane kanan gak... sabo je la.....

Moga2 aku dilindungi NYA la... bawak keta jauh2 nie kena bersiap sedia termasuk la insuransss.... penting tue....

Nauzubillah... semoga semuanya baik2 belaka...


asamgaram : apo kono mengono tajuk ngan cerito yo...


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin