17 November 2009

Gigiiiilllll..grrrrr


Hahahaha....
Apa kes letak gambo kaki nie...

Musim tengkujuh dah lamer tiba kat sini. Hari2 berulang Tapah - Slim kompem ujan. Tak pagi, ujan waktu petang... Cuaca sangat ler sejukkkkkkk.... Sampai leh gigil2 dok kat opis.

Badan pun ber 'mood' ikut cuaca. Mendung ari, 'mendung' jugak ler badan... Tolonggg... Adakah saya kekurangan vitamin...????

Malam tadi aku belasah tido lepas maghrib sampai ler Mr. K balik dari main badmintion kul 1 pagi... Gara-gara aku telan ubat demam & selsema.. Biler la badan nak elok nie. Datang gak ler opis, mc aku dah penuh taun nie. No more mc dah... Kena la kuatkan semangatkan. Lawan perasaan malassss dalam kemendungan yang berpanjangan nie...

Tapi itu ler nikmat Allah yang sebenarnyer. Tanpa kiter sedar itu lah jugak rezeki dicurahkan untuk kita... Kadang kita nie sebagai manusia nie banyak songeh.. Panas terik tak boleh, hujan tak boleh, mendung tak nak... Apa yang kita nak...? Bersyukur ler dengan aper yang diberikan... Bersyukur dengan apa yang diterima.. Bukan saya menuding jari pada orang sahaja tapi saya juga mengingatkan diri agar tidak lupa diri dan mengingati NYA selalu...







Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin