30 November 2009

Sebalik Tabir Idul Adha...



Takde per yang menarik. Ari khamis aku still keje. Kena la, orang lain semua dah amik cuti. Tahan je la dok opis. Tapi, aku chow kul 4 ptg, tinggalkan opis dengan stafmate sorang lagik. Aku dah amanahkan opis kat dier, pepandai ler kan...

Balik umah, rendang dah siap masak, lemang dah selesai dibakar (boli jo...heheh), ija dah sampai umah, tengah bertungkus lumus buat laksa. Aku...? Dok depan tengok tv... hehehe. Shift aku lom sampai....

Menu hasil tangan aku taun nie, kek batik jek. Sonangkan. Bahan2 aku dah beli maser raya poser hari tue..kahkahkah... Nak buat le kononnyer dulu, tapi kemalasan tahap gaban. Aku postpone sampai raya aji. Bagus tul.... Tapi yang aku tak pueh ati nie, dapo gas tu la. Entah aper antinyer ngan aku tah... Asal aku mula rajin nak masak, maser tu la gas abih. Sakit ati jekkkk....Kena la nunggu sementara orang anto gas. Sib baik la tauke gas macho tue sudi nak nganto gak walaupun kedai dah tutup. Kalo dak, alamat ke longkang ler kek batik aku...


tergendala.........



Meh layan gambo je la... Gambar adalah caca marba, takde kena mengena ngan tajuk entry...

Si kecik nie memacam aksi....



Favourite dier laksa.... Selagi mau, kena la control, kang pecah perut yang...

Cam syok jek tengok si kecik nie makan doyan.....
Yang paling kecik, tapai dah beso. Tapi sian...........;-)





Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin