30 November 2009

Typing Error


Masalah biaser yang saya alami ialah typing error. Memang selalu ler jadik, tak kira lam aper yang aku buat. Selalu kena semak 2,3 kali keje2 aku. Kadang terlepas gak...

Tapi kalo bab YM memang ler aku teramat jarang menyemak. type terus enter... Kadang2 maksud sebenar aku dh larik. Seperti yang tertera kat atas tue ler... Penyudahnyer aku yg gelak sengsorang. selalu jadi cam gitu....

Akunyer keyboard emas yang cantik nie dah mengong sikit. Tekan kena sebijik2... Kalo gitu harus ler keje 20 minit leh jadi 1 jam... Abih tue camno. Tue la pasal memanjang typing error jek... (tetiba lak nyalahkan keyboard....)




Asamgaram : Entry manja2 gitu....





Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin