03 November 2009

Korang Tau Tak?

Korang tau tak..? Aku baru jek tau hujung minggu ari tue....hehehe.

Korang tau tak yang pencucuh api kat dlm keta korang tue sebenarnyer tak leh terkena apa brg besi @ dgn kata yang lebih tepat barang2 yg boleh mengalirkan arus elektrik.

Ceritanyer beginiiii......

Skang aku pakai keta adik aku, Suzuki swift. Keta kesayangan aku ada pada dier. Ari sabtu, tetiba Mr. K teringin nak mkn capati. Jadi kami ngankut ler semua yang ader kat umah maser tue, adik aku + anak2nyer & mak.

Tetiba dalam perjalanan radio tak berbunyik & lampu jam di dashboard terpadam.... Aku yang duk kat depan jenuh la mencari kat maner la silapnyer. Aper la yang budak kecik kat depan nie tekan, tetiba sunyi sepi.

Tgk2 ader lak duit syiling dalam penduduh api aku. Adik aku kat belakang sound ler, mmg takleh masuk duit kat dalam tue coz menda alah tue ader arus elektrik. Silap2 nanti ECU dier yang problem.... Rupanyer nephew aku yang kreatif dah meletakkan syiling kat dalam tue...
Nie yang buat susah hati nieeee......

Hilang selera nak makan. Tapi, takde selera pun abih gak 2 capati tuk Mr. K.....hehehe. Pas makan terus ke kedai.... Kena siapkan ptg tue jgk sbb ari ahad kedai semua tutup. Plus, kami nak g K. Kubu Baru, ada seminar kat saner....

Kena ketuk RM 15. Ganti fius jek...Fuhhh...Lega. Korang tau pasai aper aku kata kena ketuk, sebab semalam signal tak menyala lak. Kami bwk g kedai lain, tukar fius juga.... Cina tue mintak 2 hinggit jekkkk... Jauh tue bezanyer.....

Sib baik la ECU xde problem...harap2 itu jek la. Jangan ader menda lain sok lusa...
Ari nie nak anto keta balik pada adik aku... Mr.K, dah sangat rinduuuuuu ngan keta 'impian' dier tue...hehehe.



1 ulasan:

Belle Depot berkata...

Looking for adorable blouses, shirts and fancy belts? Visit me.. NEW UPDATE! :)

http://belledepot.blogspot.com/

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin