02 Disember 2011

Aksi Aina

Tetiba rasa cepatnyer anak cek nie membesar.. Jangan la cepat sangat yang oii, ibu lom abis gomol2 lagik nie.... huhuhu. Tepek aksi anak aku kat sini, anak yang comel, lasak, ligat, bijak....

Ader gaya model tak ibu...?


Makan kalo leh nak suap sendiri. Alhamdulillah dah pandai makan sendiri. Kalo nak bagi makan, kena ader benda yang dier leh pegang, kalo tak nasik dalampinggan dikautnyer. hehehe. Kalo dier suap sendiri memang betul2 makan punyer, suker aku tengok. Aper kata orang Baby Led Weaning... 2,3 hari nie tak brape selera tengok nya, nak kuar gigi lagik...


Semua orang tegur tentang 'kecomelan' nyer memakai headband. Tapi, ader la 10 minit bertahan kot, pastu dier tarik. Takmo pakai dah.


Muka stim dapat bawak keta... muahahahaha

Dalam beg pun adi main. Sebenarnyer beg bertutup, tapi dier panjat sampai nak tertonggeng. Sudahnyer abahnyer bukak beg masuk... Menyerongin jek dapat masuk...


Kecewa tempat peeberet kena blok...


Antara hobi saya jugak, selongkar purse dan handbag ibu..... Habis semua nak dikeluarkan...


Mamammmmm.....


Hahaha.. Time nie takleh blah. Mabuk naik cameron, Takleh angkat kepala langsung, angkat jer kepala letak balik..


Biler suh tido, dier akan buat muka comei dier.. ish.. Rindunyer ibu ngan kamu....



Gigi 4 batang. Bakal keluar lagik 2 batang. Tue kekadang asyik merengek jek....



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin