20 Disember 2011

Kuda ku Terpeleot kaki

'Kuda' yang sedang menunggu untuk diservis... ai la kuda, ujung tahun nie la ko buat hal la pulak yek.. Nasib la.


Tue pun bernasib baik, pagi nak pegi keje tue aku ngato Mr. K ke opis. Dier rasa keta lain macam jek. Kalo tak anto, kemungkinan besar sampai Slim River la aku bawak keta tue dalam keadaan tayar yang leper.... Aku bab tayar memang lemah skit. Nak suh pam sendiri kat stesen minyak pun, mintak maap la, acik tak berani.. aku takut kalo terlebih angin kang, meletup lak tayar keta tue.. huhuhu. Melampau imaginasi...

Sehari sebelum tue aku dah rasa keta tue cam berat jek.. Aku tgk tayar cam ok jek... (ok la sangattttt...). Takde lak aku cerita ngan Mr. K.. Malam tue pulak aku g umah makcik aku kat bidor, menziarah orang yg ditimpa musibah. Mr. K yang bawak, dier pun tak leh agak ader yg tak kena ngan keta tue yek... (bukan salah mak yek...).

Melayang la jugak ratut2 kerna sebijik tayar... Takpe la, jangan ko jgn merajuk lagik ye keta.. Jangan patah kaki lak yek...


2 ulasan:

Suraya Aris berkata...

ingat kuda betul-betul tadi. hehe

Nietanozie berkata...

hehehe...

bukan kuda betul la.. tak mampu & tak pandai nak bermain2 dgn kuda... :)

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin