16 Disember 2011

Mistik : Apa korang nampak..?



Malam jumaat dan hantu sinonim kan..? Ish... merewang bulu roma lak.. Tapi aku buat schedule post, letak ari jumaat ler.

Gambar nie dapat dr kamera my friend. Original yek coz saya tahu kawan saya nie mmg tak brape arif pasal komputer. Jadi adalah mustahil dier nak buat super impose ke apa... Ntah ler, sekali tgk mmg susah nak percaya. Tapi, makhluk Allah tue kan pelbagai... huuhuhu.

Motor tue motor kawan saya gak... Anak nyer melepak ngan kengkawan memalam kat warung tepi2 jalan. Kejadian berlaku kat Kuang. Sambil melepak bawak kamera dan snap2... Snap jugak motor tue sekali. Biler bapaknyer tgk balik, ..????

Semalam dier dtg opis pas kat kami semua.

Katanyer cam panglima. Aku tgk tak mcm panglima, cam budak pompuan jek... (tegak bulu roma...(~_~')).

Korang nampak aper yek.... ? huhuhu.


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin