16 Januari 2012

Aina suker memakan


Aina skang suker beno mengutip benda... nampak sana kutip, nampak tang situ pun kutip... Semua benda ler. Tak kira ler kecik ke beso. Kalo nampak semut kecik pun dier usaha gak nak kutip, dapat, terus masuk mulut. Pelupa lak anak aku beso nanti, asyik makan semut jek.

Kalo setakat kutip jek takpe, mak tak kesah nak. Tapi, kutip masuk mulut, kutip jek masuk mulut. Tue la masalah beso nyer... Tak tau ler aper yang dah masuk dalam perut Aina.

Tapi kalo benda2 yang keras tue, aku peratikan dier tak terus telan. Mesti gigit2 dulu, main2 ngan gigi dier dulu. Kalo nampak dier cam gigit something, cek la aper ader dalam mulut dier. Mesti ader something...

Ader sehari tue aku tgk dier menggigit something. Aku tanyer aper benda, dier sengih. Cek2 dalam mulut ader benda alah nie ha...

Tulang ikannnnnnnn ko... Beso dan tajammmmm..... Ntah tak tau ler maner datang. Tau2 ader dalam mulut.

Camner nak buat dier tak ngutip dan gigit yek.. Ader aper2 petua tak...?

2 ulasan:

Suzie berkata...

anak suzie suka jgk kutip tp dia tak masuk mulut cumanya dia suka meniarap n jilat lantai!!!geram sgt byk kali ckp dirty tp tu la mana dia faham kan

Nietanozie berkata...

tue pun suker gak... meniarap terus jilat lantai, jilat tikar.... lgikmarah, lagik dier suker. sengih2 lagik jilat lg sekali

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin