04 Januari 2012

Hidup Untuk Makan....:)

Lunch...! Cukup la untuk meneruskan hidup hari nie... Burp..! (sendawa durian..)


Tapi, tak jugak. Sebelum 'lunch' kat atas tue, aku dah bantai breakfast dulu dgn benda nie bertemankan milo 3 in 1. Kongsi2 la, bukan aku sorang. Tapi milo tak kongsi yek. Nak kena bancuh sendiri. Ok la tue, protein ader, vitamin ader (durian tue ader vitamin ke yek...? Malas nak gugel..), tenaga pun dah ader. Cukup la untuk kelangsungan hidup hari nie.



Itu je kot.....




Eh..!

Aku tipu. Maner cukup untuk kelangsungan hidup aku tuk hari nie.... Korang mungkin la cukup. Aku kan bf mother (alasan...!). Jadi kena la cukp segala zat, vitamin & mineral. Aku kan kongsi ngan anak....hihihi.

Nie ha, baru pas tolak pinggan nasi ayam.. alhamdulillah. Maklumla ader orang nak belanja maner leh tolak....

Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin