11 Januari 2012

Projek Baru


Menulis dalam keadaan emosi yang tak brape nak stabilll... bukan coz ader masalah2 berat yek, cumer sebab demam dan strees keje... Sabo je la...

Ader projek baru yang bakal dijalankan... Benda dah berada dalam tangan dekat 3 minggu, malangnya progress nyer sangat la sedikit... Sempat ke tak siap nie menyampaikan bulan 3 nanti. Hopefully dapat la jugak siapkan memandang tiada wang ringgit yang mampu kuberikan untuk membantu... (cewahhh...ayat...hehehe).

Last 3 week, makcik den dari kampung datang sambil membawa sebijik bakul kertas yang sangat cantik... Ingatkan untuk aper, rupenyer tuk jadikan sampel tuk aku buat bakul kertas... By the way, aku tak tau pun yg dier suh aku yg buat, ingatkan nak suh mak yang buat. Dier dah balik baru ler sembang ngan mak..

aku : Mak ke nak buat bakul tue...?
Mak : kamu ler, saper lagik...

Hehehehe. Speechless sekejap...

Nie ha....


Baru banyak nie jek kemajuan nyer... Nak digunakan bulan 3 nanti... Aku speechless tue bukan per, suntuk sangat masernyer... Takpe, demi makcik ku tersayang akan aku usahakan jugak hingga titisan peluh yang terakhir....muahaaha.

Sebelum nie aku penah buat, maser kenduri adik aku. Buat bekas telur, kecik jek. Aku lupa dah berapa, lebih 500 bijik gak aku buat, tapi tempoh masernyer adelah setahun. Jadi, no hal la kan.... Start dari adik aku betunang, aku dah mula menggulung kertas. Kali nie, nak buatnyer 100 bijik jek, tapi bakul untuk isi goodies, maser yang ader skang nie tinggal 2 bulan jek... Sempat ke nie....

Takpe.. slow & steady win the race... Buat bakal pengantin, jangan riso, akak ko nie akan cuber sedaya mungkin yek....:).

Upah kiter kira lain yek... Muahaha. Sebijik iPad 2 pun jadik la.... Muahahahahaha....

Nanti aku story lagik biler progress dah makin naik...

p/s : ngape susah beno nak upload gambo kat sini skang nie... entry jalan2 ditangguhkan dulu la.....


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin