17 Januari 2012

One Quick One

Quick update sebelum masuk meeting... Dok meeting kalu, jgn berangan nak buat kerja lain yek.... Sila fokus... :)




Setahun yang lalu, maser nie aku tengah sibuk berpantang kat umah... Takde pikir pasei keje ke, meeting ke... Ehh! ade la. Opismate aku kena datang umah coz perlukan khidmat aku mengajar staf sambilan pasal keje2 aku. Kena pikir la jugak, tp tue je la sehari kena pikir. Hari lain lepak rilek jek.....

Pengalaman bersalin kuar macam slide show depan aku satu2.... mcm perasaan ader... Takpe la, tinggalkan jek gambaran tue. skang jom meeting, bos dah tunggu....

Bos tunggu staf. Nice...:)



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin