12 April 2010

8 - 2

Penuh check atas meja...... Tapi takde 1 pun yang tertulis namer ku....(*~*).. Dalam sampul surat tue pun ader cek lagik.... Lenguh dah tangan aku.

Dari jam 8 pg tadi sampai jam 2 petang, ini je la yang aku buat. Bukan tulis cek, tulis slip bank nk bank in cek... Sampai ujung2 tadi, aku rasa sgt2 nak muntah... Sebab menda alah nie la keje aku byk lg tertangguh nie... huwaaaaaaa...

Tensi deh..!

Asamgaram : Nak memuaskan hati orang lain, kami2 yg kat opis nie sakit.. 8-...













Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin