30 April 2010

Biler keadaannyer tidak seperti biasa....

Maksud den kat atas tue, biler badan tak sedap la.. Tak sihat.Korang kalo jadi camnie ader selera ke nak makan. Aku kopom takde selera, tapi kalo kena menu yang memang menjadi santapan maser sakit, nasik 2 pinggan pun abis... hehehe.....Tue takde selera ke tue.. Tue dah jadi cam pelahap, ye tak..?

Selain dari kanji, aku teramat la suker nyer ngan asam pindang nie. Kalo tak sakit pun aku leh makan ari2, tapi tue kalo tekak aku sorang la. Kena gak pikir tekak orang lain yang kena aku jaga gak..... Cumernyer bler time tak sihat, orang lain kena la ikut selera aku yek.. Tak gitu Mr. K...?? ;-p

Nie la rope asam pindang aku.. Makan samer nasi sudah, takyah lauk lain.



Kalo nak makan nyer, kuah asamnyer kena memenuhi @ menutupi nasi.. Baru syok makan... masuk mulut telan, takyah kunyah2..hahahaha.


Tetiba aku terliur lak sambil menulis entry nie... hehehe. Teringat kesedapan, kemasaman dan keasyikan asam pindang biler lalu kat tekak... hmmmmm.
Demam dah ok dah skang nie. Selsema pun dah takde. Batuk jek yang bermaharajalela skang... Tp dah beransur baik. Sore, masih ader bunyik2 jatan lagik.. huhuhu. Nie semua hasl dari kegigihan kami sekeluarga kat Bukit Merah ari tue.
Kisah Bukit Merah lom lagik timbul kat blog nie... Next week la, hopefully...









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin