16 April 2010

Progress yang slow


Baju nie dah lamer siap... Tapi, jahitan manik nyer sangat la slowww......... teruk tul la. Frust betul aku.... Camner nie...? nak marah kang, rasa tak patut, tp nak marah saper yek...?

Hahahaaha...;-p

Benonyer jait manik nie bukan aku upah sesaper pun, sendiri buat... Jadi takleh nak marah orang lain, sendiri salah. bukannyer upah orang pun...huhuhu. Biler la baju nie siap yek...?

lamer giler aku nak menyiapkannyer.. Ini pun ntah biler la nak siap. Malam tadi dah pegang baju tue, ingat nak sambung.. Tapi, takde selera & napsu nak menjait semalam. Letak la balik..... Adoiii... Cam gini sampai taun depan pun tak siap ler.

Buat 3 jam, simpan 3 minggu.. waaaaa.... Virus 'M' berada pada tahap yang sangat tinggi.. Vitamin 'R' tak sampai2 lagik... tulun.....










3 ulasan:

Mr & Mrs Mikko berkata...

biasala tuh...
baju sndiri...
k=ikut mood ja siapkan..

kalo baju orang..
mst mo siap cepat2..

hihih

Aidi-Safuan berkata...

virus M tuh ape? vitamin R tuh ape? xpaham~

Nietanozie berkata...

mikko : tu la pasal.. sbb tue la kalo de org mintak tlg jahitkan memang tak diterima. Kang buat marah org jek...

Aidi : la ingatkan semua tau... sori yek.
virus m : malas
vitamin r : rajin...

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin