02 April 2010

Sesi manja-manja...

Isnin sampai kamis aku dok berkampng kat Lumut ngan geng2 zon utara lain.... Lamer tue..

Biler masuk bab penyediaan program tuk kewangan baru nie, kompom2 siang kami dok mengadap laptop tanpa tewas.... Tepat kul 5, tutup laptop dah tak tau nak wat per....

Jadi, meh la kiter g memanjakan diri.. Urut2 badan bagi segar. Kasi refresh sikit sebab asyikla bongkok ngadap laptop. Bahu tentu2 nya sakit.....

Jadi, dengan penuh semangat kesukanan, kami gagah ler ke kedai nie. 4 orang kami pergi. Sib baik la tukang ururt dier ramai. Leh dapat serentak. Kami tetu la mintak pompuan yang urutkan, t kalo ader lelaki2 yg nk ngurut, tukang urut lelaki pun ader yek....


Sejam menghabiskan masa kat sini.... Ngan ditemani silauan lampu yang romantik, leh buat mata ngantuk. Memang la ngantuk, tapi jangan harap dpt tido. Last ngurut agaknyer 2 tahun lepas kot, pastu tak penah urut dah. Jadi, urat2 dh makin tegang, biler kena urut kompom la sakit. Tapi tahan je la. Hilang ngantuk.....


Untuk rujukan sesaper yan teringin nak g... Kedai nyer betul kat pekan Lumut, depan ngan Maybank.....

Pas ngurut, 2 hari aku asyik dok kentut...hahahaha.......







5 ulasan:

TeRRoRRiZZ berkata...

ops
bgus tau buang angin
badan sedap

TeRRoRRiZZ berkata...

ops
bgus tau buang angin
badan sedap

cik zatil berkata...

amboiii ciap leh buang
angin dgn lancar lagi tuh
cik nozie..

ermmm...

bagus g refleksologi leh buat
bodi fresh.. :)

Nietanozie berkata...

tu la cik zatil.. dah memang badan nie gitu.. tp kalo g spa lg syok.. leh urut, leh mandi sauna, leh refresh.. semua boleh...

cik zatil berkata...

g spa lagi syok dear kang smp
tak nak balik lak..hehe

ada sorng ma fwen neh badan dia
pun mmg bnyk sgt angin..

smp kalu urut2 org pun dia
je yg kuar angin dulu..

tapi tu angin dr atas laa
bukan dr bawah..eheh

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin