15 April 2010

Mertua Vs Menantu


Saya suker tgk cerita nie... cerita pun best & pelakonnyer pun besttttt...hehehe
Kan hobi aku meonton tv... hehehe.

Aku bukan nak ulas pasal cerita nie...

Tapi.....

Nak bercerita kisah mertua nie... Jeng..jeng..jeng...

Alhamdulillah.. Aku sangat2 bersyukur aku dapat mak mertua yang sgt2 sporting, memahami & idak cerewet.. Leh dibawak bersembang, leh bercerita & leh mengadu nasibb.. hehehe. Pak mertua saya pun tak banyak cerewet... Senang sesangat... Setakat menegur, bising2 biaser tue ader la... Idak mengganggu gugat pun perasaan aku setakat nie...

Aku tak tau mak & pak mertua orang lain... Ader la dengo kisah kengkawan, tp benda2 kecik. Idak ler serius maner. Leh diperbaiki lagik.

Bagi aku lak, no problem.... Hopefully keadaan begini berterusan.... Amin. InsyaAllah.

Korang camner yek..?













2 ulasan:

AISHA SAAD berkata...

aku tak kawen lagi..
tapi nak jugak komenn..
boleh?? haha.

mak BF aku, agak cerewet!!
tak leh pakai jean kooottt..
dah la e2 pakaian rasmi aku.
so... nth tak tau lah ape jadi nnti... heee~

Nietanozie berkata...

sabo je la aisha....
udah gitu ropenyer, kena lbh berhati2.. jgn buat depa marah jek. mabik hati awai2 nie, kalo dak sampai sudah depa cerewet...

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin