14 April 2010

Dilema...mmm


Nak ke taknak yek..?



Kadang susah jugak membuat pilihan nie, kena tepat, padat & bijak...hehehe.

Opis ader kuarkan jawatan kosong, which is sebelum nie sepanjang aku keje 8 tahun kat sini dah berpuluh2 dah jawatan kosong depa offer. Tapi, aku tak ambik port pun. Bukan berlagak yek kengkawan..

Sebab aku suker dgn keje aku, walaupun aku tak gunakan degree yang aku ader tp, still i'm happy dengan keje aku. Bos tak banyak kerenah, dok lak kt kampung leh jaga org tua. Suami pun keje dekat2 sini. Kengkawan opis ok. Bos2 yang sebelum nie ok... ape lagik yang aku nak.

But, lately....

Aku rasa stress keje kat sini. Tension jek.. Ader 2,3 isu yang buatkan aku mula rasa berubah hati nie.. Keje kena ikut pertimbangan kiter jugakkekadang, tapi kalo dah buku dijadikan panduan 200% tanpa ada pertimbangan akal manusia, tension gak... 1 more, percaya ler pada staff, bukan la 100%.. kena la ada curious tue, tapi kalo percaya tinggal 30% jek. Camner...???


Biler aku nak mencuba nasib nie, mcm2 aku pikir. Aku cam malas dah nak g interiew2 nie... Pastu, keberangkalian untuk dipindahkan lagi la tinggi... Lagik susah hidup aku. Tapi, kalo dok kat sini dengan suasana skang, aku rasa lagik susah.. huhuhu.


Adoii..... Mintak ke tak ne...???

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin