16 April 2010

Kompom Masuk 'Spital'

Kompom dah... lappy aku dah masuk 'spital' due to performance dier yang tak memberansangkan sejak semalam.

Puncanya sikit jek. Semalam staffmate aku suh tgkan pendrive dier, apesal cam mengong. Aku agak mmg sbb virus, tapi konpiden jek g cucuk gak pendrive tu kat laptop aku. cek snaer, cek sini, kompom virus.

Pas cabut jek pendrive tue, mula la mengong dah lappy tue. Yang diklik tak kuar, yang tak di klik laju jek menjujuh kuar.....(~_~)...

Skang pakai lappy lain, tak syok sbb takde byk gambo dlm nie nak aku post kt sini. Semalam dh pindah gambo, ingat nak post hari nie. Tapi fail.........

Kita tengok la aper yang boleh kiter buat ari nie.....

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin