13 April 2010

Panassss....!!!! - episode 2

Maap la yek... Tajuknyer masih samer..... ;-p

Supposely, kiter minum 8 gelas air sehari utk kesihatan badan & humidity kan... Tetambah lagik musim panas nie, lagik la kena minum air bebanyak, kalo dak senang2 jek kena batuk, sakit tekak......

I love plain water.....

Ini tumbler yang aku dah guna bertahun2... Avon kot, bukan aku yang beli. Aku cilok mak akunyer. Dulu2 kami 1 opis, biler takde air aku ambik tumbler dier nie isi air & akhirnya jadi reta sendiri. Sampai la aku pindah pejabat lain, aku hangkut gak benda alah nie...



Tengok, dah kosong... Nie kes time banyak keje, aku malas nak bangun amik air kat dapo. Kalo keje tak banyak memang aku semedang jek bangun mencari air...

Time sibuk aku rasa aku memang kurang minum air. reason...?? Tak sempat nak ambik air kat dapo + plus malas... Maser nie, 1 botol nie pun lom tentu abih. 1 lagik sebab time busy nak g kencing pun malas, jadi kurang la minum air...hahaha. Teruk kan..?

Tapi, time aku tak busy, selalu jek mengisi air. kekadang menebeng kat dapo tue dulu. talking2, eating2, drinking2...;-p. Pastu baru dok balik kat meja... Kalo time tak busy nie, 3 botol pun aku lalu abiskan.... Takde masalah mengulang g toilet...


Musim panas nie kena la beringat... lately aku senang diserang sakit tekak terutama time malas nak minum... kompom.

Asamgaram : jgn lupa minum plain water bebayak yek kengkawan.....!







Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin