14 April 2010

Dalam 1 beg, Ada banyakkk begg..

Dulu-dulu....



Semua sumbat masuk hand bag... Tapi, biler nak mencari barang cukp ler susah.... Dapat lak time kelam kabut, harus tak jumpa. Kalo tetiba hp berbunyi, memang la di gagau jek sampai dapat, kekadang haremmmm...;-p


Skang....


Selepas sedikit inovasi...;-p (kununnnn.........)

Sekali 3 biji beg kecik aku rembat. Maser ambiknie ta pikir pun. Main sapu jek, marah punyer pasal. Semedang mencari barang tak jumpa.. Kiranyer membeli 3 beg nie adalah terapi untuk saya...hahaha.

Beg kuning aku buat pencil bos. Stationary semua sumbat dalam tue. Sib baik mesin ketuk2 tak leh sumbat dalam tue, kalo tak aku sumbat sekali. Mesin kira2 tue kena bawak maner pegi ek. Katanya usahawan... ;-)

Beg hitam aku isi mak nenek makeup aku. Bukan la make up actualy, tapi yang ader kaitan denganyer la.. Ubat-ubatan + minyak angin plus minyak wangi pun aku sumbat dalam nie...

Yang putih tue, aku bawak g kuar jenjalan cari makan dekat2. Aku isi duit sikit, isi hp dan kertas sampah sarap yang agak2 aku guna lagik...

Selesai masalah... Berat ke..?

Kekadang kalo jalan jauh2 memang beg aku berattt... Memacam aku buh. ngan spek bagai. Tapi kalo jenjalan sekitaran yang sewaktu denganyer, idak ler berat maner.....








4 ulasan:

shi ma berkata...

sama lah mcm shima, dlm beg musti ada beg, senang nak cari barangnyer... handphone je dua, so sediakan satu tuk hp, ubat2, duit syiling, handfree pun saya letak dlm beg gak... erm lum lagi brg2 make up... hehehe.. nilah perempuan...

Nietanozie berkata...

tu la pompuan kan shma..

lom kira hubby yang nak numpang gak.. purse la, spek la... memacam... patut la bahu i nie dah sakit2 hahaha... alasan.

s.c.h.u.l.t berkata...

bagusnya bawak beg. syuhada jalan lenggang kangkong jek. :D

Nietanozie berkata...

syuhada : dedulu akak pun tak suker gak bawak beg nie.. sekarang kena bwk.. mcm2 adaaaa

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin