26 April 2010

Blues Hari Senin

Salam blues hari senin....

Ari nie masuk jek opis, terus ke dapur. Capai beras, basuh & rendam.... Dalam kepala nak buat kanji.... G.I.G.I.H.!!!!!

Lepas sejam aku rendam baru aku masak....

Semalam lagi teringin nak makan kanji, tekak tak sedap. Takde selera nak makan. Tapi coz semalam seharian di rumah mertua, jadi aku batalkan hasrat suci murni tue. Aku kena masak tuk depa, jadi kena ikut selera depa la... Takleh la ngikut tekak aku nie..

Hari nie lak radio kat opis tak berbunyik. Ntah apesal ntah. Aku ingat sikit je silap dier tue, tp sebab aku malas nak mengodeknyer.. Lantak ler diam membisu. Jadi, kat opis pagi nie hiburannyer adelah bunyi batuk aku yang sedang bernada sendu...hahahaha.

Kul 9 pg pulak, aku kuar g cari bawang, halia, ikan bilis & sayur... Sekali lagik gigihnyer aku....! Perut lapar maunyer tak gigih.

Tapi tengahari baru aku makan. Sebab keboringan sengsorang, aku angkut laptop ke dapo. Makan sambil layan Meteor Garden...Again.. Berpuluh kali dah aku tengok cerita nie...





Asamgaram : Tekak oh tekak biler mau baik.....????



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin